Wednesday, May 26, 2010

perempuan jalang !?!


36 comments:

hellioz said...

gyahahahah~

pompuan jalang2...
gyahahahahahahha~

sengal siyal~
gyahahahahahahha~

gEe said...

haha. oleh sbb sy org terengganu, phm le mksud tu. ish, mesti malu pompuan tu ye. haha.

*org kelantan pggil buah pelam >> buah pauh..

~yapseYo~ said...

ngeeeeee..hahaha..klakar abis..

Hafiz Ismi said...

Jembalang?! hehe~

teha said...

baca nie mule rse cm..ish..geram jgak..
tpi bce yg mamat tuh ckp bru tw..
sbb teha nie org kltn,ganu and kltn cm nk dekat2 ckit bahasa dia..
huhuhu..org kg ganu lw msuk kl mmg bhse dorg x bertukar..sbb tuh jd cm tu..

faye said...

bahasa ganu....stylish tolll haha mesti pompuan tu dah pasan ayat tu yang dia blah laju2 tue .kahkah

soclose2213 said...

hihihi macam2..singgah sini sat..follow u

puteri ternoneng said...

hahaha..adei..igt ape la td..
btw,im terengganurians.bhse2 tgnu kalau xtau mmg akn dislh tafsirkan ;))

nice story nana ;p

zee said...

hahahaha. ok, agak lawak

tapi kalau tak silap, orang ganu bukan sebut pompuan = pue (tatau la eja camne)ke? sebab kawan Zee orang ganu selalu sebut "pue" instead of pompuan/perempuan.

adam said...

slalu baca kat blkng baju 'jupe mung di nung' =)

~m!ssy a!n~ said...

haha tgelak kowt bce entry ni..
xmalu tol gedix tuh..haha =D

~Mika Darkness~ said...

mule2 ingatkan topic ni cter sal ape la td. upe2nye... hahahaha!! xDD
lucu!

Bert said...

kehkehkeh..

"jalan" betul

::dAuZsHaNLeY:: said...

misscomunication...
hahaha...

iyllienaz said...

hahaha..tapi ada perempuan yang panggil i betul2 nya perempuan jalang..sedih betul..

Nash said...

haha, bahasa jiwa bangsa...

m0RniNgCoFFee said...

@ zee..
pembetulan sket.. trganu ckap perempuan bkan "pue".. tp "p'uang".. kiteorg kn akan tambah ng kat belakang.. bukan e.. "pue" tuh mybe kelantan kot...

tp citer ni mmg seyes saspen... ++ kelakar...

bdakmlayu17 said...

Cacing : haha...lawak gila post ni kak nana..XD

Call T said...

lawak2 haha...
btw,koty pilih yang tengah tu..available lagi ker huhu

acv6992 said...

nope.. she's not..

MuNsYi SaMa said...

haha..u make my day..=)

KID LEARNS TO FLY™ said...

tu la ssh nak ayat awek ganu..

xleh wat jalang2..hahaha

princeduyong said...

nak lelima skali....jalang jalang tepi lokang reboh teletang dalang lokang...

Sir Marcello said...

hahaha..bahaya gak nie..awek tue mesti cover malu punya...huhu

ASSOYFINGER67 said...

salam..jangan jadi dara seumur hidop dah ler..hehe...gurau jer tau..adik2 nie semua..cun2...klass gile punye..pasti tak jadi mak darekan...

Cik Norfa said...

hihihi....lawak la plak. mujur laki tu tak maksudkan 'jalang' betul. tapi tu la..org laki ni, kalau kita tak layan dia tegur..mula nak kate bukan2 kat kite, prasan cantik la berlagak la..tapi tak sedar diri dia tu mengusik anak dara orang, bukan elok sgt pon. tah dah berapa byk pompuan dia tegur agaknya time tu.

Aiza said...

ishk² ;p

fArrAh nUr AmIrAh said...

hahahahhaaa.... ngok tol la kn??
---> org ganuu...
kuang3





lap u kak nana.. rindu.. :)

Aidi-Safuan said...

hahaha... mung jangang nak jalang2 sangat tau. kalau nak jalang2 gak jangan lupa ajak aku. :P

syahira ariff said...

hahahahaha,lawak la cerita nie,aisehmen,malu nyer kalau jadi permpun t
maunya bunuh diri kt situ skarang jugak.

ohmanusia said...

hahaha... lawak.
susah jg klu banyak betoi logat2...

Lelord said...

muahahahaha...
jalang2 g makang ikang

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

hoho..jalan rupenya..tu la kan...ganu ni banyak "g" kalau ayat yang dorang cakap..kadang kite yang dengar ni pon rase macm pelik je..huhu

shey said...

jong giy jalang , hahaha

rossoneri said...

hahahahahah mesti bengang mamat tu tiba2 ada minah emo

sariah sarimin said...

haha