Tuesday, June 10, 2014

our anniversary at maldives

Hai...bersiaran dari maldives..hikhik..sekarang 2pm, kat malaysia dah 5pm...

Hari ni 3rd anniversary kitorang..alhamdulillah tercapai jugak hajat nak pegi maldives..tq hubby for the treat! Rasa nk nangisssss..

Nantila i cerita details pasal maldives ni..view dia subhanallah sgt cantik!! Kitorang stay kat private island, Bandos..

Pasal anniversary xtau la nk cerita apa..segala pasal hubby memang i cukup bersyukur & rasa bertuah jadi isteri dia...selebihnya biarlah jadi rahsia kami suami isteri ;) 3 tahun masih muda, semoga Allah pelihara hubungan kami sampai syurga & jauh dari syaitan serta hasad dengki manusia..

Nak teaser sikit kat bandos island..cantik sgt!




20 comments:

FiZ said...

wahh..bestnye... happy anniversary nana :)

juls julie said...

salam ziarah..

bestnyer...

nnt jgn lupe share2 nama hotel & belanja semua termasuk bilik & tmpt2 mkn ok.. mane tau ade rezeki 4-5thn akan dtg, leh la pegi..hehehe

Ibu Dilah said...

Subhanallah.. cantiknya nana.. anyway, happy anniversary.. semoga ikatan perkahwinan nana dan hubby berkekalan hingga ke jannah.. amin

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

wahhh cantiknya.. jelesnya.. huhu best!

Allene said...

nana... aku menangis dalam hati... uhhuuhuhuh

Chekgu Azrine said...

Alahais sis..beruntungnya u..

Liyana said...

Bestnye nana! Daku ke maldives dlm mimpi jela hehehhe

Cik Puan Rara said...

Happy anniversary nana.have fun!!! Semoga bahagia sampai syurga.

Shakina Farhan said...

Pasir die putih bersih, air biru..masyaAllah..best2..nanti share lg nana..:)

cik hani said...

subhanallah..cantiknya.
hepi anniversary utk kalian.
semoga hubungan suci ini sentiasa dalam peliharaan Allah.

kadang-kadang tak tahu macamane nak describekan apa yang kite bersyukur punya suami yang sangat baik.
macam dah tak terkata, hanya kita yang tahu macamane bersyukurnya kite kan..

sonok untuk kalian jugak..

achiek anis said...

bestnya la hai...mampu tgk jela...tak mampu nak sampai sana...happy anniversary nana...:)

Ann said...

happy anniV..maldives tmpt yg teringin nak pergi..

nnti nana post gmbr byk2 ok..happy holiday, happy hnymoon..tc:)

cplud miera said...

epy 3rd anniV nana. semoga hubungan cinta kasih syg korg kekal hingga ke jannah :) hepy to both of you..

.ieLah. said...

Happy anniversary nana! I doakan yang baik2 untuk u, fahmy dan anak2. Amin :)

mrs kayrul said...

cantik sangt2 pemandangan tue...cepat2 up byk2 gambar lagi..x sabar nak tgk..hehehe

hana yoriee said...

Happy anniversary and happy babymoon. hihi.. Seronoknya dpt relax2 cuti2 bersama org tersayang kat maldives.

Fifi Nadhrah said...

wah.. seronoknye maldives.. mesti cantik sangat.. berbunge hati tengok.. happy anniversary nana.. bahagia selalu..

Syima Syaz said...

happy anniversary nana

i ni kalau dapat pi PD pun dah bersyukur la.

kausar said...

alahai bestnyaaa...mmg dah lama teringin nak pi maldives. kalau boleh tag suami ni dah lama ku tag haha.nanti share the hotel food pakej smua2 lah ya...happy anniversary!!

dalila said...

omg...cantikkknye maldives..
hepi anniversary nana..semoga bahagia hingga ke jannah..