Tuesday, October 21, 2014

Pre-Booking: NYX Soft Matte Lip Cream

salam :)

nak tayang sikit order utk 19 hb baru2 ni...cepat kan dapat? hehe
kali ni i tak amik dah preorder tapi i buat PREBOOKING pulak...maksudnya SMLC ni dah ada stok cuma kena berebut sikit utk beli sbb ada sesetengah warna sangat terhad...yg bestnya tak perlu tunggu lama2 :)

i dah open prebooking ni tapi nak bagitau warna-warna ni sangat terhad (kemingkinan tak dapat tu sgt tinggi, tapi boleh cuba nasib):
- ANTWERP
- CANNES
- MILAN
- SAN PAULO
- ZURICH
- IBIZA

No Stock: BARE LIPS

yg lain insyaAllah ada...boleh submit booking:
- email: moreena.butik@yahoo.com.my
- sms/wassap/telegram: 018-9122376
- FB page Moreena [LINK]
- IG: MOREENA.BUTIK

RM 24 ONLY!
postage: RM 6 (WM), RM 10 (EM)

**CLOSING DATE: 26/10/2014

personally i suka: milan, stockholm, addis ababa & buenos aires :)


cepattt! kang habis taktau :P 

1 comment:

Raihannah Husna said...

Still ada? Or dah habis? Since closing date da lepas. 😅 cannes payah beno nak carik. Kat sephora tak ada pun. 😪